måndag 23 april 2018

Dagens fönster ...


Under ett besök i Stockholm passade Turtlan/Annica på att ta med fönsterhåven.
Det här är det första av tre. Tack Annica! (dom har legat och vilat till sig lite ,-)

"Hej!

Jag gillar lampaffärer! Går in och tittar, drömmer och funderar men köper mer sällan.

De här tre fönstren dök upp i Gamla Stan i Hufvudstaden. Kvällen var sen så affären var stängd. Tittade istället in så mycket jag kunde och njöt. Tänkte att de hade så fin skyltning i sina fönster. Håvade in fönstren till landet Halland och för min egen del.

Dagen därpå gick vi förbi igen. Då var det öppet och jag blev så glad. Massor av fint därinne men inte köpte jag något. Ångrade mig som alltid....!

Svårt kanske ta med på tåget?"

1 kommentar:

Turtlan sa...

Den som väntar på något gott... :-)