lördag 25 maj 2019

Dagens fönster ....


"Hej,här kommer fönster som visar en typisk företeelse i portugisiska lägenheter: en tvättstuga i ett litet rum som en förlängning av köket. Plats för tvättmaskin och tvättställning.

Hälsn Anna."

//Av annannan fick jag en liten film där tvätt hänger på tork utomhus, men det är stört omöjligt för mig att få in den här på sidan. Jag vände mig till Räddaren i Nöden - Bert i Luleå - och han kunde på nåt vis lägga in den på sin - var det facebook eller youtubesida ? - men för mig fungerar det inte. 
Då får det bli den här bilden (som jag älskar) så länge! hälsar Elisabet. Och tack Anna för ditt bidrag! 

1 kommentar:

Bert Bodin sa...

Men kunde du inte klicka på den version jag skickade i Messenger? Däremot lyckades jag inte att bädda in den på Blogger.