tisdag 4 juni 2019

Dagens fönster och en termometer ...


Det här tycker jag är en så filurig bild och den som höll i kameran skrev att den - bilden - kanske inte ens kvalade in som fönstervariant, men det tycker jag verkligen att den gör! För övrigt har jag inget kval, inte av den sorten i alla fall.

Nå, vem tror ni nu har varit så filurig?
Ja, det var ju en dum fråga, för det syns ju nere i det högra hörnet!

Guy, i Arvidsjaur.
Vi som är släkt på långt håll.

Och tack snälla, säger jag.

(Ps. På den här sidan finns en bloggläsare som absolut inte tycker om uttrycket tack-snälla och varje gång jag skriver just så, tänker jag på henne. Men det kan inte hjälpas, hur jag än försöker variera mig, så vill jag ju ändå skriva just "tack snälla!" Nu tänker jag vara konsekvent och skriva just så! Kram till dig du härliga människa .., du får uthärda! Ds.)


Inga kommentarer: