lördag 30 december 2023

 Och så ett kvällsfönster ... 

 

Idag, medan jag satt här i soffan Ektorp och förstrött tittade på Tour de Ski och alla kval-lopp, plingade det till i min inkorg. 

Å, det var ett fint fönster från en för mig helt okänd avsändare - Lena Stensson i Falkenberg -.

Så här skriver hon: "Hej! Jag gillar dina inlägg med Dagens fönster och tänkte att jag kunde bidra med ett juligt sådant. 

Granarna har jag målat med filmjölk och snöstjärnorna har jag virkat och sedan stärkt i florsocker blandat med vatten. Ha ett fint nyår!"

// Tack detsamma Lena! säger jag och så glad man blir när någon tycker om fönsterbilderna.

2 kommentarer:

Gunnel sa...

Vilket fint dekorerat fönster och Gott Nytt År till dig!

Elisabet. sa...

Gunnel: visst är det! Och hur man kan göra så fint med filmjölk, det visste jag inte!