fredag 22 maj 2009

Bra att veta ....


.... så man inte missar det hela.

5 kommentarer:

Anitha sa...

Ring mig!

annannan sa...

Det där tycks vara en ny trend. I bokhandeln jag besökte i Edinburgh förra veckan fanns nu en särskild hylla för "painful lives". Där man hittar sånt som "Pojken som kallades det" osv.

Med all respekt för dessa människors levnadsöden, som litteratur betraktat har jag lite svårt för sådant som är mera fruktansvärt upplevt än väl skrivet. Men det är ju helt uppenbart en hel del som söker just sådant.

gerd sa...

Gudars om jag fick va med på lördag!

christel sa...

Bloggträff...så roligt. Hoppas ni får det förträffligt

Elisabet. sa...

Anitha: redan gjort! ;-)

annannan: jag visste inte ens att det fanns såna markeringar och blev så snopen. Men allra mest såg jag det nog i ett annat perspektiv .. mer allmänt.
Ungefär som när jag såg en orangeklädd man arbeta med att mäta upp en sträcka på gatan med ett sånt här instrument som står på marken.
I apparatens display syntes texten som var ungefär så här .."röd markering när du når målet".
Det är väl vad vi alla skulle behöva ..-)

Gerd: ja, och gudars om du hade varit här! (vi kommer till Norsjö, bara så du vet ..).

Christel: ja, det är jag övertygad om!