torsdag 21 maj 2009

Onsdagskväll på pensionatet...

20 kommentarer:

Bettankax sa...

Jag skrattar så tårarna kommer. Mycket imponerad av att du kan hålla kameran så pass stadigt i värsta skrattattacken. Ser fram emot att få skratta med!
Melodin till "töntfestlåten" är en favorit. Härligt att ni hittat en passande signaturmelodi. Tror jag börjar öva nu..:)

Bettankax sa...

..förresten, väldigt mycket karotter och skålar det verkar behövas till några majskolvar? ;):)

ab sa...

Hehe - lasternas summa är konstant - ju mindre mat man äter desto mer vin går det åt! ;)

Anonym sa...

När man ser modelejonets färgsinne så tror jag töntvarningen är befogad haha

Cartier...

Anonym sa...

Du är för härlig!Babsan

Marianne sa...

Tack för skratten du lockar fram hos mig. Snart ska jag också ställa till med töntfest! Men vi har bara ½ flaska vin och inga majskolvar. Men det blir nog bra ändå. Fortsatt trevlig kväll.

mossfolk sa...

Ja, men då gör jag som Bettankax, sätter igång att öva på signaturmelodin :)
Och när min kamrat nyss såg det här klippet utbrast han att "Herregud, där är ju flera stycken på din nivå!"

anna of sweden sa...

När öppnar pensionatet för oss andra? :D

Elisabet. sa...

Till alla raringar: ja, jag tror nog att vi kommer att få kul!

En drös med halvgalna människor som tycker om varandra .., kan det bli bättre!?

Svar: nej!

Och Babsan: här kommer en stor och varm kram till dig och till dig med Marianne!

Anonym sa...

Hei
Her høres det ut til å være god stemmning.
Og hvilka raseben du framvisar,ikke rart om det må være 3 tagningar der.

Ha det så bra
Klem till er alla
-B-

Cecilia N sa...

Och det syntes vars Elisabet själv suttit förut: i solstolen med sandalerna framför, borta vid pElle.

Christina sa...

Vilka roliga video-snuttar du lägger ut :)

Jag sitter här och flinar fånigt...

Monet sa...

Åååh, Elisabet. Det är så SVERIGE!!

Så gott och glatt och chosefritt naturligt. Med orgel och Pelle och bag-in-box. (Och med märkliga färgkombinationer på herrklädslar, det förekommer inte här kan jag säga)

Roligt och fnissigt värre med "tönt-fest" verkar det vara :-)

Ha så fortsatt kul på bloggträffen, ni må ju få jätteroligt och vi vill alla sen veta hur ni har det!

Bon Week-End som man säger här i södra Frankrike!!

Cicki sa...

Det verkar då inte vara något fel på humöret i alla fall.....:-)

Ha det så trevligt allihopa.

Elisabet. sa...

till er alla: I love you!!!

qi sa...

Jag ser verkligen fram emot lördagen... :-) Töntfest, jag kommer att platsa och trivas känner jag!

Linda sa...

Tänk att Pyret ska få vara med om sin första töntfest redan nu - det kommer att bli underbart :)
Och jag är, precis som min äldre variant, imponerad över att du kan hålla kameran så stilla :)

Annela sa...

Vi kommer snart och då...

Mian sa...

JA JA JA -jag skall åka på töntfest på lördag.
Det kommer att bli suveränt kul!

åsa, bollnäs sa...

=)

Fortsätt skratta och fnissa, är övertygad om att glädje och ett glas vin förlänger livet!

kram!