tisdag 19 maj 2009

Litet besök. Eller stort.



I mer än tre timmar blir vi sittande och pratar om allt och inget.

Verkligen allt och inget.

Har vi inte träffat Hedgren tidigare?

Nix pix.

Och ändå har man.

Bokstäver skrivna under årens lopp blir till igenkänning.

Så där .. "jaha, där är du ju!"

Mellan pratet och hostattackerna ("här får du en halstablett!" säger madame Hedgren) blir det rabarberpaj som Hedgren inte kan äta, då hon är allergisk för mandel, så hon får nöja sig med glass och vispgrädde.

En himla trivsam tillsammansstund blir det.

9 kommentarer:

Ola sa...

Hei elisabet :)

Fikk beskjed om at jeg skulle hilse, så da gjør jeg det :)

Elisabet. sa...

Ola: haha! Ja, men så trevligt att få en hälsning från Bentes son!

Hoppas att det gick bra att döma fotbollsmatchen ,-)

Ola sa...

Ja, det gikk veldig bra, ikke så mye man kan dømme feil når det er 6 åringer som spiller 5er fotball da kanskje :P

Elisabet. sa...

Ola: säg inte det .., för dom små spelarna är det säkert himla viktigt ..-))

Linda sa...

Den där rösten känner jag igen :)
Jag har ju haft förmånen att träffa Hedgrenskan :)
Men om Elisabet ska hålla på att filma så där så undrar jag hur veckan kommer att sluta..... :)

Elisabet. sa...

lindalotta: ja, det blir en långfilm förstås ..-))

Linda sa...

Jo, jag är ju 186 cm, så det har du rätt i, den blir lång........... Filmen alltså :)

Elisabet. sa...

lindalotta: ja, jag tar ju nästan aldrig med ansikten .., så det förenklar det hela ändå ..-))

Anonym sa...

Å, så mysigt.
Suckar lite smått avundsjukt...