torsdag 30 juli 2009

När livet känns som bäst ..



Eva Cassidy & Katie Melua.

2 kommentarer:

Anita sa...

TACK för den sången, Elisabet!

Jag sitter just nu i Oskarshamn på ett jättefint vandrarhem i en folkhögskola. Vi har ätit en underbart god middag "på stan" - livet känns fantastiskt fint, och jag kan inte annat än instämma i "What a wonderful World".

Eva Cassidy är en av mina favoritsångerskor. Jag blir så glad över att få höra och se hela filmen (som jag gör just nu) utan att det blir ideliga avbrott som det blir hemma i Omsjö....

I morgon blir det Österlen innan det blir revy med Magnus Uggla i Karlshamn. Tidig morgon den 1 augusti åker vi till Bornholm. Sedan Tyskland och Danmark.

"What a wonderful world!"
All the best to you Elisabet and PV!

Smulan

Elisabet. sa...

Kommer ni tillbaka samma väg?
I så fall .. när?