tisdag 3 november 2009

Kanske ett tecken ...?


Gissa, vem som pingade samtidigt som bloggmadamen.

Jaså, ingen aning ...?

Vill ni veta ..?

Inte det.

Ja, då slipper ni.

Men ..., om någon nu vill .., så kan jag säga att den bloggen handlar om är en i vårt land välkänd herre.

Snygg.

Eller .., ja, ser charmig ut.

Väldigt charmig, till och med.

Med betoning på väldigt.

Filurig blick.

För att inte säga ... "gäckande".

Politiker.

Fyller år två dagar före bloggmadamen.

Stenbock, alltså.

Hans pappa var präst.

Ingen som vet ..?

Här är han.

14 kommentarer:

Jom Manilat sa...

Men Elisabet, har du inte kommit litet ur kurs nu? Politiskt menar jag...

Ellis sa...

Han är verkligen fin, Lars O.

Rätt färg har han också. ;)

Elisabet. sa...

Jom: man kan ju offra sig ..-)
Och förresten har han varit folkpartist en gång i världen .., att han sen blev illröd var nog mer en protest mot prästpappan ..-))

ellis: ,-)

Evas blogg sa...

Han och vår äldsta talade vid en första maj här i stan. Då var E bara 16 år gammal. Hon inledde och L.O talade efter. Stolt mor.

Bert sa...

Och ända till rad 12 kom jag, innan jag insåg att det inte var mig du menade. :(

gunnar i vaplan sa...

Håller med Ellis - helt rätt färg!

Bloggblad sa...

Har ni mer gemensamt än samtidigt pingande?

Elisabet. sa...

Bloggblad: nä, jag är ju så nördig så jag röstar på Folkpartiet .-)

Elisabet. sa...

Bert: men du är ju så självklar ..
*blink*blink*

Elisabet. sa...

Eva: förlåt .. nu såg jag din kommentar! Ja, jag förstår dig, jag skulle också ha varit stolt, även om jag inte röstar på honom.

Elisabet. sa...

Till alla: nä, jag förvillades ju och röstade på Centern senast .. haha.

Evas blogg sa...

Vem kan ha förvillat dig;)

Elisabet. sa...

Eva: ja, säg det .-)

Tomas i Småland (Tomas som har blogg och är illröd), brukar säga att jag är kommunist utan att veta om det ..-)

Bert sa...

Jojo - Komma här och efterkonstruera. Hm!