torsdag 5 november 2009

Torsdagsfönstret ...



Från Yoga-Maria i Oslo kom det här fönstret, ja, det var för något år sedan, men så här i grådaskiga november .. (stackars november månad .. det kan inte vara roligt att vara november .., och alltid jämföras med maj och juni och alla bara önskar att den ska vara överstökad!) , då kan det väl vara som bäst med ett färgglatt fönster?

Ett som liksom spritter av Liv?

Så får det bli .., och nu cyklar jag till jobbet, för tjänst från elva till åtta.

Pip.

3 kommentarer:

Olga sa...

Elisabet!

Var dagen bra på jobbet?

Om du vill ha större bilder på din blogg öppnar du ett konto på Photobucket.com
Sedan när du gör dina inlägg här på Blogger laddar du inte upp dina bilder som vanligt till vänster när du har rutan uppe för att ladda upp bilder. Du kollar till höger. Där kan du ange URL till en bild som redan ligger på nätet; i ditt fall på Photobucket. Gör du dt, blir bilden på din blogg lika stor som den bild du länkar till. PROVA!
Men det är mer tidsödande. Och jag tror du är en kvick, kvick människa som vill få saker gjort enkelt och snabbt...

Nej du har rätt vi ska vara snälla mot november. November kämpar på så gott den kan den också!

Kram Olga

Elisabet. sa...

Olga: ja, jag ska testa någon gång .. men egentligen är det inte så viktigt för mig .., du har precis helt rätt i det du skriver ...-)

Jag vill att det ska gå undan ,-)

Cecilia N sa...

Det ska väl vara du, Elisabet, som är så omtänksam om november som alla vi andra bara mobbar och mobbar och mobbar.

Om det var igår eller idag, men jag hade allvarliga tankar på att införa elvamånadersår.
Nå, den stackars november är väl bra för nåt ...