torsdag 15 april 2010

Dagens fönster ...


Herrekipering i London.
Klicka gärna på bilden så ser ni alla små pytteskorstenarna!


Det finns kunder som jag verkligen kommer att sakna och en av dem, är Fru Grå.

Och det är fru Grå som, tillsammans med maken, har besökt London och tror ni inte att hon hade tagit med sig fönsterhåven!

Så totalt underbara ni fönsterfångare är!!

Så här skriver fru Grå.

"Hej Elisabet.

Åter från London.
Jag tog med mig våren hem, eller hur?
Magnoliorna blommade, körsbärsträden och alla tusentals daffodils.
Skickar några fönsterbilder.
Kram från Fru Grå alias Ingallill,

Bildförklaring
1: Flott herraffär, häftiga kavajer o skor."

Ojdå, det här hade jag tänkt mig som fredagsfönstret .., nåja, det får det bli ett kvällsfönster.

2 kommentarer:

Leina sa...

Småsugen att åka till London nu när pundet gått ner... Det är mer än 20 år sedan jag besökt Metropolen... Jag gillar verkligen London... Helt underbart fönster...

Elisabet. sa...

leina: en enda gång har jag varit i London, då tillsammans med en tonårig Anna. Bättre än London var Lyme Regis i sydväst ..,. ååå, så ljuvligt vackert!