lördag 12 juni 2010

Till alla bloggvännerna ..


På väg till Väsby och familjefesten .., storasyster kör och konstapeln sitter intill.
Båda surrar i var sin mobil. Det är tidens melodi det.

Efter en ytterst omtumlande helg i Stockholm/Väsby, har vi nu kommit hem till landet Halland.

Till styv kuling, hällregn och en kelsjuk sigge nilsson.

Och en svart bild på tv4 och vi som längtade efter att se USA - England, ja, fotbollen!

Ack och ve.

Nåja.

Jag vill bara säga att under dom här dagarna i norr, så har jag bara skyndat mig och lagt in bilder, men några kommentarer har jag i n t e hunnit besvara.

Det beror inte på nonchalans, utan helt enkelt .., ja, jag tänkte att det gör jag senare.

Stort, stort tack till er alla för varma hälsningar till sonen och oss andra!!

4 kommentarer:

Monet sa...

Hälsa den nybakade polisen att här i landet Frankrike blir det ögonblickliga och höga böter om man så säger ett enda ord i sin mobiltelefon när man kör!! Helt förbjudet. Och det borde det faktiskt vara i Sverige också.

Tack för fint familjereportage! Och det där med kommentarer vet jag också hur det är. Man VILL hinna svara alla men ibland går det bara inte och då känns det viktigare att hinna med inläggen iallafall tycker jag.

Elisabet. sa...

Monet: det ska jag absolut hälsa honom .-)

Men ännu mera ska jag hälsa hans störstasyster ....,-)

Mian sa...

Tur att självaste polisen satt till höger på denna bild, det hade inte sett bra ut annars ;)

Kul att se alla bilderna från denna helg - vilken lycka! Så skönt att Anders är färdig med sin utbildning nu.

Elisabet. sa...

Mian: ja, det var bara mamman i baksätet som höll sig från mobilen .., hon hade ju fullt upp med herr Canon ..