onsdag 6 oktober 2010

Hjälp! 

I morgon ska jag på intervju.

24 kommentarer:

gunnar i vaplan sa...

Aj, aj, aj, oj, oj, oj!
Grattis!
;-)

Elisabet. sa...

gunnar: ,-)

AP sa...

Var bara den du är så får du jobbet!
Kram

Elisabet. sa...

AP: haha .., ja, skådespeleri har aldrig varit min starka sida .-)

Rexxie sa...

Det kommer att gå jättebra!

Rexxie sa...

...men med tanke på inlägget längre ner:

Du kanske inte skall föreslå någon kalenderfotografering på intervjun....

bettankax sa...

GRATTIS!! Spännande och jag vet det kommer gå bra. KRAM

Unknown sa...

Kommer att gå bra Elisabeth. Håller högertummen för dig. Hålla vänster tumme betyder ju otur......

mossfolk sa...

Så spännande! Jag tror helt säkert att det kommer att gå alldeles strålande. Tumhållning här. Förstås.

UllaMona sa...

Håller högertummen!

Ulrika sa...

Heja dig! Kram! :-)

baratradgard sa...

Fy sjutton vad du måste vara NERVÖS!! Men det fixar du! Lycka till!

Solbritt Hansson sa...

Jag är alldeles övertygad om att det kommer att gå bra.Var dig själv bara!
Stor kram och lycka till!!!
Solbritt

Gerd sa...

Lycka till!

SoF@Format900px sa...

Hjälp!

Va spännande.

Stor lugna-ner-fjärilarna-i-magen-kram!

Elisabet. sa...

till er alla: vi får se, det handlar om TUNGT arbete (i butik), det handlar om att lyfta hundratals kilo per dag och det är inte säkert att mitt knä klarar det.
Men vi får se.

Bert sa...

Lycka till, Elisabet!

cruella sa...

Det blir ju jättekul!

anna of sweden sa...

Oooooh! Så spännande. Vill de ha referenser kan du hänvisa till oss - bloggvännerna!

Cecilia N sa...

Heja dig!

Men fråga inte efter vänsterhänder redan imorgon ... ;-)

Elisabet. sa...

till er alla igen: haha .. nej, jag ska sköta mig bra! Men jag säger det igen .., det kan bli svårt med just det där tunga. Nåja. Det känns bra ändå.

Guy sa...

Lycka till!

Mian sa...

Åh så kul!
Det kommer att gå hur bra som helst.
Var bara dig själv Elisabet så är jobbet ditt.
Kanske kan det på sikt leda till ett mindre tungt jobb hos samma arbetsgivare?

Evas blogg sa...

Lycka till!! Håller tummarna.