söndag 3 oktober 2010

Längtan ....

Kusinerna.



Om knappt åtta veckor kommer jag att åka upp till Stockholm. 

Och tänk, då kommer jag att kunna borsta Emmas långa hår och vriiiida om det så där som hon tycker så mycket om och dra allt vad jag kan .."hårdare mormor!" säger hon då och jag draaaaar allt vad jag kan och vet själv hur gudomligt skönt det är.

Totalt tre kvällar får jag tillsammans med Emil och Emma.

Sicken outsäglig lycka.

Här är hon på landet med lillkusinen, den allra senaste i raden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å, huvva, säger jag som är långhårig och hår-öm! ellem

Elisabet. sa...

ellem: såväl emma, hennes mamma, hennes moster och jag själv ÄLSKAR när någon draaaaaar och sliter i håret, dvs, när man har samlat ihop det i en svans eller knut, då drar man så att det känns som om hårbotten ska lossna.
Å, det är nästan skönare än femplusett ,-)