lördag 6 november 2010

Eftermiddagssol i köket ..

5 kommentarer:

SoF@Blindstyre.se sa...

Hej och tack för titt-in E!

Nä - sådana sura gubbar kan vi inte ha på bildsidan.
Datasupporten har plockat bort dem nu. :)

E g e n t l i g e n är det tänkt som så att man ska göra sig en egen avatar/bildikon som ploppar upp varje gång som man kommenterar hos någon.
Du skulle t.ex. kunna använda din lilla bild på dig, som du har i högermarginalen här på din blogg.
Här är adressen om du vill göra dig en sådan:
http://sv.gravatar.com/

Avataren kommer att hänga ihop med den mailadress (som du skriver in när du kommenterar hos andra), så tänk på att du inte anger någon annan mailadress, i fall du har flera olika.

Varma hälsningar från mig och min bisittare!

Christina sa...

Tänk att en ICA-kasse kan vara så vacker :-)

Elisabet. sa...

SoF: ja, det har jag ju på andra sidor, som inte är wordpress, men nu har jag fixat det hos dig också ,-)
Tack som tipsade!

Christina: jadu .., det tänkte jag också när jag såg den ..-)

Ulrika sa...

Vilket fint kort. 'Rediga' svenska matkassar har vi minsann inte här i England. Nu fick jag hemlängtan igen...

Elisabet. sa...

Ulrika: här finns många .., jag kanske ska skicka en binge till dig ,-)