onsdag 3 november 2010

Mattan hos Gunvor ...

2 kommentarer:

SoF@Blindstyre.se sa...

Tack för titt-in och kommentar E.

Du förstår att äntligen har jag hittat nåt där jag kan få lite utlopp för inneboende kreativitet.

Har alltid drömt om att kunna måla för att där få möjlighet att uttrycka de starka känslor som jag har för naturen och annat smått och gott.

Men för mig som inte kan rita en streckgubbe så har jag nu hittat det ultimata uttryckssättet.
Fotografering! :)
(och det är jag inte ensam om, verkar det som)

Jag brukade jobba i ett intensivt socialt sammanhang tidigare - en absolut kontrast till mitt liv idag.

Mycket jämnar ut sig över en livstid...har jag märkt.

Varma tisdagshälsningar från landet ;) Västergötland!

Elisabet. sa...

SoF: ja, men så underbart! Det är det jag drömmer om .., att få hitta nånting som inte är så statiskt .., att få vara kreativ på jobbet, inte bara tänka på att sälja så mycket som möjligt ,-)