lördag 30 april 2011

Olika äro våra nöjen ...

En av mina arbetskamrater i Ystad - Karina - hon har en åkomma som jag tror att hon är nästan ensam om; hon älskar att inventera.

Dessutom kan hon ibland memorera och snabbt lära sig hela EAN-koden på vissa varor, ja, det är helt obegripligt.

Själv tycker jag att nästan det bästa som finns - när det gäller jobbet -, är att fylla på cigaretter i det stora höj, - och sänkbara tobaksstället.

I love it!

Efteråt, när det är välfyllt och fint, står jag en stund och beundrar det hela.

Jag undrar vad den sjukdomen heter ...?

2 kommentarer:

SoF sa...

:D Tack för leendet!

(gissar på att jag också har några "tillstånd" som ännu inte har något officiellt namn;)

Turtlan sa...

Det bästa vore ju sen om stället fick förbli välfyllt och inget blev sålt...

Kanske trist att inte få fylla på mer men för hälsans skull vore ju det bäste att just den hyllan blev orörd.

En önskan jag har....