tisdag 3 maj 2011

Dagens fönster ...


... finns att beskåda i Ångermanland, närmare bestämt här.

Så här skriver avsändaren:

"Hej nästan i Halmstad :)

Idag har jag och Ulrika varit ute bland klippor till havs och också till
Mannaminne, som är en konstnärs lilla egna projekt och där hittade jag ett fönster åt dig.

Jag tror Ulrika har ett större antal med :)

Bifogar fönstret och var det satt."


För ovanlighetens skull är det alltså inte stickmadamen som har tagit bilden, utan hennes gode vän, "flyttkarlen" Micke .., mannen med det till synes alltid lika soliga leendet.

En alldeles egen sida har han också.

Här hittar ni den.

Och detta Mannaminne, det är något som jag inte ens visste fanns till!
Nästa resa som går norrut, då ska detta besökas!

2 kommentarer:

Turtlan sa...

Där har jag varit!

M och jag råkade hamna där på vår Höga Kusten tur 2009.
Just det, råkade hamna.

Vilket roligt ställe. Aldrig hört talas om det så när vi åkte förbi på vägen så sa vi i kör: " Vad var det, STOPP!"

Sen blev det ett besök på minst 2-3 timmar där vi njöt av miljön och förundrades över alla saker och grejor.

Å jag skulle vilja ta en tur norröver igen men med lite mer tonvikt på inlandet norröver.

Vi får väl ta det framöver....

Elisabet. sa...

Turtlan: ja, dit ska jag ta mig någongång .., med pv ,-)