torsdag 22 september 2011


Nutidstestet v.37.




8 rätt av 10 möjliga.


Av de 27390 som gjort testet hittills fick du ett bättre resultat än 15629 (57%


Ja, fast detta säger inte mycket.



Det var det helt klart enklaste testet hittills.


Pv får säkerligen tio.



Senare: Jag försöker att klistra in en kommentar här (Emmas dator), men se det går inte. Hittills har i alla fall Guy & SoF rekordet med alla rätt!! GRATTIS!


PV fick samma poäng som Bloggblad, Tankevågor och jag själv, dvs, 8 av 10.


Mossfolk kommer på andra plats med 9 rätt.

9 kommentarer:

Rexxie sa...

Då slog du mig med ett poäng...

mossfolk sa...

9 rätt. Fast jag gissade på Skavlans förnamn så det var bara tur... och hade fel på brottaren.

Bloggblad sa...

Jag måste kolla... om det går bra talar jag om det. Annars skyller jag på att det blev en starköl till maten...

Bloggblad sa...

Samma som du, 8 av 10. Jag föll på brottaren (eller under?)och inkahövdningen, hade inte en aning. Erkänner också att jag chansade på tifo...

Mian sa...

Ni är duktiga allihop :-)

Tankevågor sa...

Precis samma som Bloggblad här med. :-)

Kunde inte brottaren, Inkan och chansade även på tifo.

Det andra var ju inte så svårt.

Elisabet. sa...

Till er alla: själv hade jag fel på inkatiden, samt hurtigrutten.

SoF sa...

10 av 10.
Var osäker på brottaren och Hurtigrut-sträckan dock.

Ha det fint under ledigheten E!

Ingela sa...

8 av 10 här också. Jag missade brottaren, liksom flera andra här ovan. Jag kunde inte sjukdomen heller, dessvärre ser jag nästan aldrig på nyheter och den enda dagstidnign jag läser är norran.