lördag 12 november 2011

Nej, tack .., jag avstår!



Annika Bryn tipsar om den här bilden.

Nu lägger jag in den och riskerar väl att hamna i fängelse, men jag tar risken.

Det kan också bli en nyttig erfarenhet, ja, att sitta bakom lås och bom, menar jag.

Och man lär få ha datorer också, jysses, vad jag ska hinna blogga, ja, då blir det nog trettio inlägg om dagen ,-)

När jag första gången tittade på bilden här ovanför - det var alldeles nyss - fick jag gåshud och började "hurves".

Ååååå, fy så hemskt!

Den som arbetar med sånt här, tycker nog inte att det spelar någon större roll om man lever några dagar till.

4 kommentarer:

Monica sa...

Avstår gärna;-) tror gränsen går där nånstans:-)

Rexxie sa...

Den skulle jag nog också hoppa över...

Elisabet. sa...

Monica och Rexxie: och en sak är ju säker, hjälm är ju totalt onödigt i det här fallet ,-)

ab sa...

Då får du hoppa långt, Rexxie! ;)

Karln har ingen säkring alls, vad jag kan se. Huga.