fredag 2 mars 2012

Dagens fönster ...


.... finns hos Lifeblog, eller Solveig, rättare sagt.

Tänk, att komma till ett hem mitt ute i ödeskogen och där det formligen vibrerar av kreativitet!

In i minsta vrå ser man tecknen .., små eller större tavlor .., tankeord .., vackra bilder som Solveig tagit .., fotoböcker .., och utomhus likadant.., överallt finns tecken på konstnärligt skapande.

Eller den där Blicken som vissa människor har.

Vid det här fönstret satt jag och tittade ut på småfåglarna, ekorren och hackspetten och det var bara så ljufvligt härligt!

7 kommentarer:

anna of sweden sa...

Det ser lite exotiskt ut.

Ha det så bra i helgen. Lycka till till lag och lagledare! ;)

Cecilia N sa...

Å!
Hon har lika grönt i fönstren som jag.

Tankevågor sa...

Vilket härligt fönster! Rena rama djungeln! :-)

Elisabet. sa...

anna of sweden, Tankevågor och Cecilia N: ja,ni skulle se så vackert där var ...:!!! Som en prunkande djungel!

Hjortron sa...

Så fint - jag kände inte igen det först!! Det är min gubbe som har de grönaste fingrarna här - speciellt HOYA är favoriten - så det så! Tack snälla

Inger sa...

Jag har också besökt Solveig, och blivit så förtjust i alla roliga, konstnärliga och härliga idéer.
En slingrande väg, rakt in i skogen och plötsligt kommer man till denna härliga tjej.

Inger

Elisabet. sa...

Inger: ja, men visst var det härligt!! Det nästan osade kreativitet där på gården!!