tisdag 14 augusti 2012

I lottskålen ....

... är förstapriset den här veckan en liten lavendelpåse, inhandlad i Gränna i den här butiken som ligger alldeles intill turistbyrån.

Följande ligger nu och skvalpar i skålen, men fler får gärna vara med:

Eva på Frösön
Mossfolk i Örebro
Anne i Mantorp
Ulrika i Västmanland
Cecilia N i Härnösand
Eva från Tyresö
Ann i Göteborg
Turtlan i Karlstad
Eivor Jonsson i Adak
samt
Sportigajenny i Småland

Rexxie, som för första gången (?) någonsin skickat ett fönster, hotade i det medföljande mejlet att kanske även skicka ett "DBIV" ..., ja, han skrev det nog smajlande, men han är sååå välkommen med ett bidrag!

Det är ni andra också!

Mejla i så fall det bästa som hände förra veckan till bisse151@gmail.com, så lägger jag in bidraget här.
Nån dragning blir det inte förrän på torsdag, då vi liksom går omlott pv och jag .., ikväll är jag borta, i morgon är det hans tur, men på torsdag, dååå!

Ps. Mossfolk, förra veckans vinnare, skriver i ett mejl att nu när hon vann, så kan jag ju ta bort henne från skålen ..., men så blir det inte. Jag har fått så många sponsorpriser som behöver lottas ut, så det spelar ingen roll om nån vinner mer än en gång. Det här är ju ändå bara på låtsas ,-) Ds.

4 kommentarer:

Rexxie sa...

Joho!

Jag har visst skickat ett fönster förut, den 13/9 2011 fick du flera stycken fönster bland annat ett stjärnformat från Vermlands Museum som jag har för mig att du lade ut (däremot mitt fönster med pelargoner hoppade du över :-)

Turtlan sa...

Å jag då? Skvalpar gärna ;-)

Elisabet. sa...

Rexxie: jaså, var jag so oförskämd, fy, på mig!

Turtlan: ja, nu är det på med skämspåsen igen,-) jag ska skriva dit dig så snart jag kommer hem ,-)

Cecilia N sa...

På låtsas?! Vad säger du människa?!
;-)