måndag 25 mars 2013

Inte bara min pappa ..... 

... har födelsedag idag (ja, om han nu hade varit i livet), det har även madamen med blåmålade naglar; hon som bor i Västergötland och som hälsade på, så där helt apropå, i fjolsomras!

En stor glädje var det och det blev nog den längsta kram jag har varit med om, när jag - rufsig i håret och med en thailändsk sarong runt rumpan -, sprang ut i vild glädje när jag förstod vem som, så där oförhappandes, hade dykt upp!


Och Sven i Luleå .., det har jag skrivit om här nedanför, fyller också år idag!

Andra födda på Marie Bebådelsedag är t.ex. Aretha Franklin ..., Sarah Jessica Parker ..,  Sten Brohman och Elton John.

Grattis till alla er som är i livet!


1 kommentar:

SoF sa...

Du är gullig du...!!

"Grattis till alla er som är i livet!"

Det tyckte jag var fint sagt. :)

♥ ♥ ♥