lördag 1 juni 2013

Och här är vinnarna ...



Grattis, grattis!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härlig dragning! Och så roligt att få en liten tur på tomten. Tackar, tackar och grattis
till vinnarna.
Kram/Anne i Mantorp

Ulrika sa...

Åh vad roligt att få hälsa på en stund.
Raringar!! :-)

Kattis sa...

Tackar, tackar, och hurra för mig som vann! :)

Efter en lördag på jobbet, mellan 07.30 och 19.30, var ren och skär uppmuntran precis vad jag behövde.

Evas blogg sa...

Nämen oj, nu blir jag nästan generad över alla vinster som droppar in. Tror jag får hoppa över nästa vecka så någon annan har chansen att vinna :) Och kokboken har jag läst och hittat några "nygamla" recept. Jättefin. Och trädgårdsboken från Åbergs trädgård, underbar! Och nu en bok till om trädgård, passar mig perfekt. Kram och tack snälla ni för en härlig dragningsstund.

Turtlan sa...

En härlig liten film. Fin tur på tomten också. Tack tack!

Tänk att namnet PV blivit så vedertaget. Han tycks gilla det, eller?

Jo det nog bli något om båten nästa gång.....

Elisabet. sa...

Till er alla: tack som är med - det är ju ni som ni gör det hela -!
Eva: du kan vara med ändå .., det är ju inte ditt fel att du vinner ,-)

Turtlan: ja, jag säger nästan pv själv åt honom ...-)

Kattis: men vänta du .., jag ska ut på pepparrotknöljakt ,-)

Anne i Mantorp: bäst att visa ratet också, ifall nån dyker upp så där oförhappandes ,-)