tisdag 6 augusti 2013

Det bästa för Eva på Frösön ...


Hej!
Det bästa under veckan som gått det var flera saker.

1. Min födelsedag. Jag älskar födelsedagar, så barnslig är jag. Blev uppvaktad av familj och vänner. Solen sken och jag dukade med de gamla loppiskopparna och faten. Så blev det jordgubbstårta, som vanligt.


2. Passionsblomman som jag fick i Morsdagspresent slog ut. Vilken makalös blomma! Den blommade bara en dag sedan slog den ihop sig igen. Jag går och väntar varje dag på att den ska visa sig igen, vilket ännu inte skett. Jag är så glad över att jag hann fånga den på bild.


3. Världens goaste hund, vår Otis, han sprider glädje varenda dag.

Kram Eva

1 kommentar:

Biggan sa...

Retroaktivt GRATTIS till dig Frösöblomster!
Från Biggan som en gång själv var ett dito, även under Sven Kjellstrands ledning av flickkören, känner du till den fantastiske läraren och eldsjälen tro?
Kram Biggan/Birgit i Hudik