torsdag 24 oktober 2013

Tack från Portugal!

Förra veckans vinst, skänkt av Eva på Frösön, hamnade i Porto!

Annas vänstra hand.

"Så såg den ut idag, från lunchen och framåt. Tänk att det var precis idag när jag var hemma på lunchen (händer inte ens en gång i månaden) som posten hade kommit med ett litet paket till mig!

Jätteglad är jag för de här armbanden som passar fint vid sidan av klockan på min vänsterhand. Tackar, tackar.

För övrigt har jag höger tumme upp och befinner mig vid 8 på en tiogradig skala!

Hälsn annannan."


3 kommentarer:

Eva i Tyresö sa...

Tänk vad glädje kan sprida sig!!!!
Härligt.

Evas blogg sa...

Så fina armbanden blev på dig! Vad roligt att de hamnade i Portugal. Jag köpte dem i Edinburgh, tog med dem hem till Jämtland och nu är de hos dig.

Monet sa...

Ja, och jag gläder mig åt chili i södra Frankrike!