tisdag 3 december 2013

Det bästa för Kattis ....

Inte Kattis slinga, men den som hängde i ystadfönstret ...

Ikväll hamnade Ulrikas bidrag plötsligt i papperskorgen och när jag är där och fiskar upp hennes glädje, upptäcker jag ett mail från Kattis som skulle ha varit med i förra dragningen!!

Ingenting förstår jag!
Och jag hittar fler brev, även om dom inte var avsedda just för lotteriet!!

Nåja, nu får Kattis glädje komma med den här gången i stället.

Så här skriver hon:

"Det bästa i veckan är att jag nu på eftermiddagen, efter en del fix och trix, några fula ord för mycket, lyckades få alla lampor att lysa i mina gamla stjärnslingor från IKEA.

Önskar er i det gula huset en fin första advent!"


Detsamma till Dig, Kattis .., fast nu kan vi ju säga en fin andra advent!


Inga kommentarer: