lördag 7 december 2013

Det bästa för Turtlan i Karlstad ...

Hinner jag?

Veckans absolut bästa för mig blir musikalen Shreck på vår fina gamla teater uppsatt av Värmlandsoperan (de heter numera Wermland Opera men jag föredrar det gamla namnet)
Jag, kära kompis B och E & H bänkade oss på rad 4.


Åååå så bra det var! Superproffsigt! Fantasifulla, färgglada och underbara scenkläder. Proffsig scenografi och tempo hela tiden. Roligt och pruttigt. Träsktroll pruttar ju vet ni väl. Fnissigt i salongen då.

Om ni har sett den så vet ni. Har ni inte så går den året ut. Passar alla från 6-7 års åldern och uppåt.

På köpet får ni besöka en fin gammal.teater.
Mitt betyg blir Fem Gröna Tummar upp.

Turtlan

1 kommentar:

Ingela sa...

Åååh, ser ju helt underbart ut! Hoppas att den sätts upp på fler stället, vi lär knappast ta oss till Karlstad innan årsskiftet.