onsdag 4 december 2013

Idag ...., Guy & Barbro!


... fyller den här mannen år!

Hoppas att din födelsedag har varit fin på alla sätt!

Grattis härifrån, Guy!

Och när vi ändå är inne på gratulationsavdelningen, så säger jag grattis till alla som heter Barbro!

Vilka känner jag?

Jo, min ihärdigt vävande kusin förstås!

Och den härliga Barbro från Piteå, hon som är så glad i sitt lilla barnbarn i Norge!

På Malå sjukstuga fanns en gång en husmor som hette Barbro!

Mina systrars kusin från Bjurträsket, hon heter Barbro.

Sen kommer jag nog inte ihåg några fler.

Grattis till er alla!

Jodå .., men inte tänkte jag på att afBabs ju heter Barbro!
Denna underbart, varma och goa människa som kom och apropåhälsadepå, så där utan att vi hade en aning om det! 


7 kommentarer:

Eva i Tyresö sa...

Å så roligt att han är där han vill vara! Det är så kul att läsa om livet i Thailand men visst var livet i Arjeplog också spännande?
Roligt att veta att vår skolpojke får utbildning tack vare dej Elisabet.

Elisabet. sa...

Eva i Tyresö: Inte Arjeplog - även om nog livet där också är spännande (ja, måttligt spännande kanske ...,-) -, utan Arvidsjaur.

afBabs sa...

Tack! ;)

♥ ♥ ♥

Elisabet. sa...

afBabs: nu tog jag med dig också, du underbart goa och varma människa!

Anonym sa...

Tackar tanken/Babsan

Guy sa...

Jag tackar ödmjukast för gratulationerna på födelsedagen. Nu kommer det att dröja ett par år innan nästa gång. Det räcker med den farten.

Jag har problem med opålitlig uppkoppling och en trilskande dator så min blogg blir lidande av det.

afBabs sa...

Äsch...! ;) [rodnar]

Du är ju för snäll!! :D

♥ ♥ ♥