lördag 22 februari 2014

Det bästa för Anne i Mantorp ...

Hej i landet Halland!
 
Det bästa för mig har allt varit min födelsedag och som började med telefonsång till gitarr
från landet Halland. Så himla glad jag blev av den skönt klingande uppvaktningen. Sedan
fortgick dagen med barn och barnbarn. 
 
Det var middag på restaurang och fika med tårta hemma hos äldsta sonen. 
Det var telefon från faster min, 96 år och sist telefon från min alltför långt bort boende syster.
 
Så nöjd jag var när min dag var slut att jag nästan redan längtar till nästa födelsedag, fast
bara nästan. Det är ju inte så kul att plussa till ett år i den här åldern precis.
 
Kram på er och ha det nu skönt och mysigt i landet Dalarna med era nära kära.
 
Anne.

2 kommentarer:

Tankevågor sa...

Härligt med sådan uppvaktning! :-)

Elisabet. sa...

Tankevågor: ja, du stod ju för en sån härlig uppvaktning i fjol .., nånting jag ALDRIG kommer att glömma!