måndag 10 mars 2014

Det bästa ...


Idag på förmiddagen, vid tiotiden, tog jag harry med mig och gick långrundan.
Numera är den inte så lång ..., förbi hästgården (tidigare "polska ambassaden"), vänster ner mot havet ..,  vänster igen och  havet på höger sida och så hemåt.

Då har jag så ont i knäet att jag knappt tar mig framåt, men det spelar ju ingen roll .. , det är bara en vecka kvar och sen kanske det går åt andra hållet!

Hur som helst, upptäckte jag att ejdrarna har kommit!
Tre hanar cirklade runt honan och jag tänkte att nu är det verkligen vår.

En bra stund stod jag där och tittade ut över havet och på dom här så outsägligt vackra fåglarna.

Det var inte långt ifrån att jag började gråta.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det måste vara otroligt jobbigt att ha så stora problem med knäet Tur att du ändå har förmåga att njuta av våren, av havet och fåglarna. Hoppas allt ordnar sig till det bästa. :-)

Kattis sa...

En dag i taget, och så att föröka göra det bästa av den!

Kattis sa...

...försöka, jag menade försöka ... (Kanske förökar den sig då?)