tisdag 5 augusti 2014

Det bästa för Ann i Skärhamn ...


Det bästa i veckan var nog när utställningen i Skärhamn äntligen var riggad och jag hade gjort allt jag borde, skulle och hade stressat inför. När jag äntligen kunde sätta mig på stolen och bara titta ut över allt fint som finns med – tavlor i olja och grafik och keramik båda kavlad och drejad också mina saker förstås.

 
Nu kan jag bara försöka njuta av veckan och alla härliga människor som kommer och tittar och tycker att mina saker är fina och vackra.
Det är många turister och semesterfirare och lokalen, det gamla segelmakeriet, är en känd utställningslokal så det är ett ganska jämnt flöde av besökare.
 
 
 
Jag har redan konverserat både på engelska, lite tyska och lite franska och försäljningen har faktiskt hittills gått över förväntan. Bäst har “ponchosarna” i stickat lin gått. De är verkligen fina och passar alla kroppstyper och personer och i höst kommer det fler härliga färger, bl.a terracotta, brunt och mörk lila!
 
Sjalarna i linne har gått en del och emaljsmyckena är populära.
Vädret har varit blandat, men är bra för utställningsbesök.

Bästa hälsningar
Ann

Inga kommentarer: