måndag 4 augusti 2014

Göstas igen ...

En jungfru, en kräfta och en stenbock. En storasyster och en lillebror.

... tillsammans med sonen och den skånska tösen som har så vackra händer.

Jag blir - dagen till ära - bjuden på middag.

Regnet har upphört ..., det är en härlig afton!



Så här ser det ut där vi sitter inte långt från stranden i Steninge.

Och när jag kommer hem, har jag så ont i mitt gamla protesknä, så där så jag knappt tar mig nerför backen när harry och molly ska rastas.


De båda sjömännen har kommit i hamn i lilla samhället/byn Vitte, ett meddelande kommer till min mobil .., och bildtexten lyder: "Vi väntar på middag".

Enligt pv är tanken att dom kanske kommer sig till Ystad i morgon, men det är bara kanske.

2 kommentarer:

Ruta Ett sa...

Usch, att du ska ha ont i det andra knät nu också :-(

Anonym sa...

Jodå, nu är vi hemma igen. Landade i Ystad 01.40, tio min efter beräknad ankomst. Och inte kan vi skylla på nedfallna kontaktledningar.
PV