fredag 21 november 2014

Inte ens sjutton ....


... grader är det här i det gula huset, men det gör inget .., ty har man stickekoftan på sig och det dessutom är vindstilla ute, så spelar det ingen roll.,

Och jag har sorterat och röjt i bokhyllorna, ja, då håller man sig ju varm också.

På bilden skymtar 1. stickekoftan .., 2. fåglarna som snurrar så fint ovanför värmeljuset .., 3. smörbollar måste det väl vara .., ett fotografi från Mian .., rosaprickiga muffinsformar och ett helt bedårande tredimensionellt kort.


Det kortet, som har susat iväg från Monet i Frankrike, kommer - bland annat - att lottas ut nästa helg.

Visst är det fint?

Men det är nästa helg det .., den som vill vara med på Eva på Frösöns fina, fina julkort, kattboken och kanske en överraskningsvinst, får nu lägga på en liten rem.

Dragning på söndag.


3 kommentarer:

Kattis sa...

Jag som tycker att tjugo grader är kallt.,,

Tankevågor sa...

Ååååh vilket helt underbart kort!

Elisabet. sa...

Kattis: jag vill absolut inte ha en enda grad över tjugo, knappt det :)
Hellre tar jag på mig mera kläder.
Och i sängkammaren kan det få vara minusgrader nästan ,-)

Tankevågor: visst är det!