måndag 17 november 2014

Måndagens bästa för friherrinnan ....

Foto: storstäderskan ... med två namn.

Friherrinnan som en längre tid inte känt sig riktigt på hugget, drabbades igår av våldsam arbetslust och började röja i köket, ja, inte bara där ., stora skafferiet i hallen åkte på en omgång, för att inte tala om spiskåpan och den gamla vedspisen.

Och all koppar, förstås.

Inte är det ju direkt underligt att hon sedan somnade och för första gången på länge sov hela natten rakt av!

Allt det berättade hon vid det dagliga halvelva-samtalet och det får bli måndagens bästa.

Vem vet?
På onsdag kanske hon vinner fem miljoner på Lotto.



Kanske drömmer Lena om att vinna det fina julkortet som Eva på Frösön gjort?
Färgerna är inte riktigt lika skarpa som på bilden, men jag ville få fram konturerna lite.
Det julkortet är en av veckans vinster i lotteriet.



Baksidan.
Ett cellofanhölje finns med, med självförslutande tejp .., så att inte kortet smutsas ner.
Finurligt.

3 kommentarer:

Anonym sa...


Ja du Bettan. Vinner jag 5 miljoner. vi får vänta tills på onsdag för då är det dragning. Så bjuder jag dig på en resa till Island, vill du följa med?

Friherrinnan

Elisabet. sa...

Oh ja, blir jag bjuden så hänger jag med!

MOUNIKA sa...

I loved your article. Great.
go language training

hadoop training

hyperion training

ibm integration bus training

ibm message broker training

ibm message queue training

informatica data quality training

informatica mdm training

informatica training

java training