söndag 2 november 2014

Och här är vinnarna ...



Idag skulle vi - håll i er - variera oss och åkte till Stora Skipås, lämnade bilen och gick ner till Glassvik där vi slog oss ner på hällarna .., drack medhavt kaffe och kalasade på pv:s goda kanelbullar ..., och sen blev det dragning.

Det blåste friskt och den som har problem med hörseln, får nog skruva upp ljudet lite.
Eller mycket.

Och i det här underliga lotteriet, där kan man ändra på reglerna lite hipp som happ.
Vi gjorde så här: vinnaren väljer en av dom tre vinsterna, nummer två väljer sen och sen är det slutvalt, då får den tredje ta det som blir kvar.

Grattis vänner!
Och glöm för allt i världen inte att meddela vad ni har valt.
Ettan först. Du kan meddela i kommentarsfältet.


9 kommentarer:

Anonym sa...

Tack så hjärtligt för mitt 1:a pris, tar gärna domherrarna, som får pryda ett fönster.
Ha det bra och kram från Lena i g
Gävle

Elisabet. sa...

Det var snabba ryck Lena! Jag postar dem idag när jag kommer på jobbet. Kram på dig och tack som var med!

Kattis sa...

...och jag väljer kortet med raketen!

Elisabet. sa...

Kattis: och om jag säger som så .., så fanns en tanke i mitt huvud när jag hittade det kortet ,-)

Andra året i Hjo sa...

Ett himla blåsande - men en väldigt fin hund.

Evas blogg sa...

Oj vad Harry sniffade. Undrar vad det var som luktade så gott där?

SnyggHarry.

Turtlan sa...

Jag hinner inte med läsa bloggar som förut. Inte fått till kvälls och vardagsvanor som förut. Alldeles för mycket flyttkartonger att leta saker i än på ett tag.

Men snart så ska det allt bli bättre :-)

Elisabet. sa...

Eva på Frösön: säkert nån kanin ,-)

Turtlan: ta det lugnt! Jag hinner inte heller läsa ens en tiondel av vad jag skulle vilja.

Anonym sa...

Då tar jag småflickorna. Tusen tack! ;).
Anne i Mantorp