lördag 24 januari 2015

Dagens fönster ....


Från Lena i Östersund kommer dagens fönster .., och även fönsterbrädan där svärmorstungor samsas med nån slags vacker kaktus! Och så ljuset!!

Så här skriver Lena:
 
"Elisabet, oooom jag förstår att du längtar till din fantastiska resa till Ghana? Jaaadå!!
Många gånger tycker jag att det är själva vägen till målet som är bäst, alltså den där längtan när man drömmer, funderar och planerar. Som en förfest ungefär :)
 
 
 
Idag hände det som jag väntat, längtat men också fasat lite, lite för. Solen steg så högt över skogskanten på andra sidan Storsjön att den orkade skina in i mitt vardagsrum/tvrum några minuter. 
 
Härligt, men också nödvändigt för mej att börja använda de där fula persiennerna!"
 
 
Ja, jag tog med dom vackra bilderna också, som Lena skickat! 

Visst är det vintervackert!

Tack snälla! säger jag.

1 kommentar:

Anonym sa...



Det var nästan som att vakna från någon slags dröm när man läste detta.
Å vilka bilder!