måndag 16 februari 2015

Kerstin i Dalarna berättar ...



Ellem tyckte det lät så häftigt med "sy-lan" så här kommer en bild på alla härliga deltagare :-D
14 blev vi idag, 18 förra månaden.
Lokalen är liten men vi försöker göra plats åt alla...
Hittills har det fungerat om någon/några suttit i soffan och stickat ;-)
10-17 håller vi på - med två fikapauser och medhavd lunch.
Sömnaden håller mig vid liv <3 br=""> 
Kram Kerstin  (IG - lifelivingitnow)

//Elisabet skriver: tack snälla Kerstin! Så omtänksamt av dig detta var!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om jag bodde där skulle jag gääärna lana!! ellem

Kerstin i Dalarna sa...

Ellem :-D
Jag vet inte var du bor eller om du har FaceBook, men om du har FaceBook sök efter "Vi Sytokiga" och "Vuxna Sytokar". Finns Sy-lan lite här och var annars kanske du och några till kan ordna i närheten av där du bor!
Kan ju vara fler som läser här och vill göra samma sak...
Vi är mellan 20 och 70 år och alla syr sitt eget och hjälper någon att lära sig något nytt om det behövs :-D
Det bästa i månaden för mig.
Kram Kerstin