fredag 20 mars 2015

Två dagar kvar ...


... på söndag är det dragning i lotteriet.

Då susar ryggkliaren iväg till någon som delat med sig av hjärtevärmen.


För att inte tala om den fina diskhandduken i systerlandets färger!

Båda vinsterna är skänkta av den rara Ann i Göteborg!

Hur var det nu man gjorde ...? Jo, man mejlar det som gjorde hjärtat varmt eller det som man helt enkelt blev glad av .., det pytsar man iväg till bisse151@gmail.com.

Några drömmer redan om vinsterna .., det är:

cruella/Helena

Ulrika

Ann i Göteborg ...

Friherrinnan

och

Eva på Frösön.

Jag kan säga att jag själv tänker också krångla mig ner i byttan .., det är den där ryggkliaren som hägrar!



1 kommentar:

Ruta Ett sa...

...och om jag vinner nåt, så skänker jag vinsten till någon av de andra som är med!