söndag 22 oktober 2017

Det bästa för friherrinnan .....


Det bästa denna veckan är att idag har vi kört ett stort lass skräp till tippen. Elisabets Pv har hjälpt mig, så nu börjar det se lite bättre ut.

Lite senare på dagen fick jag ett sms. Det var någon som ville köpa mitt matbord med sex stolar. Trodde nästan jag skulle få köra det till tippen (återvinningen). Men nu slapp jag. 
Känns så skönt.

Nästa lördag går resten av möblerna som ska magasineras. 
Den 31oktober låser jag dörren och lämnar mitt ÄLSKADE barndomshem. 
DETTA ska bli BRA, hur jobbigt och konstigt det än känns.

Friherrinnan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bästaste friherrinnan!
Det är med skräckblandat intresse jag läser om din flytt. Du vet naturligtvis själv bäst om vad som är bäst för dig, men jag tycker du är modig - och kanske klok också. Önskar dig varmt lycka till!
Kram
Biggan i B.

WalkaboutSweden sa...

Får lite ont i magen när jag läser det här:

"Den 31oktober låser jag dörren och lämnar mitt ÄLSKADE barndomshem.
DETTA ska bli BRA, hur jobbigt och konstigt det än känns."

Hoppas att allt verkligen blir bra.