söndag 12 november 2017

Det bästa för Barbro i Brämhult ...
(walkaboutsweden ....)

Hej Elisabet.

Ja du vet ju att jag förvarnade om att jag kanske inte kunde vara med i veckans glädje den här omgången.
Men nu är vi hemma och jag skickar dig ett par bilder från senaste dygnet.

Maken och jag firade 40 år tillsammans igår den 11/11 (lätt datum att minnas).

Vi är inga människor som firar och festar till det så ofta/mycket, men nu "gjorde vi oss till". ;)
 
 
Bokade ett sky room på Gothia Towers Hotel i Göteborg, för att kunna blicka ut över staden. Ett enormt hotellkomplex och så ooootroligt mycket folk, det trodde vi inte.

Idag under frukosten så satt vi och tittade ut medans solen gick upp, och jag lade märke till de blå spårvagnarna som likt ormar slingrade sig fram nere på marken. Tycker att städer med spårvagnstrafik har lite extra charm.

Sedan utcheckning och buss hem.
 
 
Å där på köksbordet stod en härligt välkomnande Fars dags-hälsning från yngste sonen, som smugit sig in och ställt den där. Så omtänksamt! ♥

Varma söndagshälsningar:

Barbro D
 
//Det spelar ingen roll att det blir sent, här väntar vi så gärna! hälsar Elisabet.

Inga kommentarer: