fredag 17 maj 2019

Klick-klick .....


Alldeles nu har jag sänt iväg beställningen på tre böcker hos förlaget Votum & Gullers.
Det är inte den som visas på bilden här ovanför; det är bara exempel på hur broschyren (som är som en mjuk bok) ser ut.

Men här kan man i alla fall läsa om den. 

  
Att köpa böcker - eller rättare sagt - att  v ä n t a  på en beställd bok, det är ungefär som när man längtar efter en resa. All denna förväntan. 
Visserligen har jag blivit gruvligt besviken de senaste gångerna, men uppenbarligen är jag en optimistisk människa (eller väldigt lättlurad), för jag ger mig liksom inte. 

Rekommendera verkligen förlagets ganska tjocka häfte, där mängder med böcker är representerade.  


Här en bok som borde kunna intressera dig, Turtlan! 

2 kommentarer:

Turtlan sa...

Där ser man! Självklart att just Värmland är med ;-)

Elisabet. sa...

Turtlan: egentligen var den här boken/häftet tänkt att skickas till dig innan jul, men den blev kvar. Det är massor som handlar om Värmland i den!