fredag 17 maj 2019

Dagens fönster ....
(Jag lägger ofta in fönster för flera dagar på raken. Det var väl tänkt att det här skulle bli måndagsfönstret, 
men så blev det ett annat .., jag är inte riktigt snurrig ännu).


"Kolla ett sånt vackert träd utanför mitt fönster! Jag tycker generellt att det blommar rikligare än någonsin denna vår. Eller också har jag glömt ..?"

Så skriver Solbritt i Ystad (solupp på instagram).
Ja, så kanske det är Solbritt .., jag kanske har glömt jag också.
Här är syrénerna på gång .., dom vita mot vägen är snart utslagna, men dom kommer alltid först. Snart är det dom lilas tur.

Och tack som hade håven redo!
(Passar bra med att publicera det här på Norges nationaldag .., Solbritt har många instagramföljare just därifrån).

3 kommentarer:

Pernilla sa...

Är det inte fredag idag?
Det är en alldeles underbar tid vi är inne i!

-B- sa...

Men 17.mai er det .HURRA

Elisabet. sa...

Pernilla: jag hade lagt in fönstret i förväg och till en måndag,sen hade nåt kommit in i stället. Nu är det ändrat.

-B-: jo, stort grattis med dagen!