onsdag 19 februari 2020

Inte mycket ....

... till sömns natten mot idag.
Harry var orolig mest hela tiden  .., gnydde och hade sig .., och vid tretiden tog pv honom på ösregnig kiss-sväng Sen låg vi alla tre i sängen. Harry i mitten.

Själv kunde jag omöjligen somna om.
Vid fyratiden lyssnade jag till gårdagens Europapodd och nu är jag snart klar för avresa, vilken blir om en timme precis. Tar Öresundståget till Malmö och liftar sedan med sonen och lillkille till Ystad.

Det lär ska bli regn och ännu mera regn dom här dagarna, ja, jag hade inte förväntat mig en solsemester. Vi får se.

Och så ett grattis till Babsan i Uppsala som fyller år idag.
Grattis-grattis!

4 kommentarer:

Babsan sa...

Tackar tackar ha nu så skönt i Ystad fina du🥰

Anonym sa...

Stackars liten Harry! Men har ni inte fått med något smärtstillande med hem till honom? När vår Roxy opererade sitt knä fick vi med hem några doser med smärtstillande som de sa att hon måste ta de första dygnen efter operationen.

Hoppas han kryar på sig snabbt nu!

Lisbeth

Elisabet. sa...

Lisbeth: jodå, han fick morfin innan hemgång, och smärtstillande fr o m idag! Härligt!

Elisabet. sa...

Om jag har!!