måndag 17 februari 2020

Måndag ....


Nej, ni har helt rätt, dom här färgerna var det inte, men nu är det så.
Jag bara testade.
Och det finns inga ord för hur vresigt havet var, då, när jag var ute med harry nån gång vid tvåtiden. Sååå upprört! Såna vågor som slog långt ute vid grynnorna! Och nästan omöjligt att hålla i mobilen!


Det blev rårakor (potatis, morötter, palsternacka rivs ., lägg till ägg och kryddor, bara att steka sen!) med stekt fläsk och lingonsylt till middag och nu har pv åkt till körövningen och harry och jag själv är här hemma. Oj, nu måste jag ge honom mat .., han ska ju vara fastande i morgonbitti när vi ska lämna honom! Lilla gubben, vad han ska fundera varför han lämnas kvar och vi åker hemåt ..?
Och ja, jag vet att det här är en bagatell och tusen värre saker kan hända hundar, men nu känner jag så här ändå. Skönt när det är överstökat.

Over and out.

2 kommentarer:

Babsan sa...

Lycka till Harry🐾🐾🐾🐾

Elisabet. sa...

Tisdagmorgon och nu har han lämnats in på sjukhuset. Det blir spännande att se hur han kommer att se ut, utan svans ,-)