fredag 8 april 2022

    Nära ....


Det är rent otroligt så mycket man hinner när man är inspirerad! 
Eller när man vill komma hem och mötas av att det är fint och då menar jag undanplockat.

Friherrinnan har tittat förbi med små, små plastflaskor, perfekta att fylla med hårschampo - det där schampot som jag tycker så mycket om - och en zippåse följde också med! Så ska jag få låna hennes lilla hårtork, den ryms nog i ryggsäcken. Hotellet är billigt och nej, såna faciliteter som hårtork, det finns inte. Ja, man kan inte få allt. 

Kan meddela att här har varit närapå snöstorm på morgonen, som blev till snöblask, som blev till strålande solsken! Just nu råder det sistnämnda. 

Och tack Bert i Luleå för snabbt svar angående min dubbelleverans av boardingkort, ja, jag fick dem via nätet, såväl från Easyjet som från Travellink. Det är ju typiskt mig att bli lite orolig (det stod att jag skulle få dem senast åtta timmar innan  avgång .., det litade jag inte mycket på och gick in på site nr 2 och nu har vi alltså fyra platser på flyget ,-). 

(Bert kom med lugnande besked).

Såja. 
Nu lägger jag på locket. 

3 kommentarer:

Babsan sa...

Trevlig resa

WalkaboutSweden sa...

Önskar dig/er en härlig och kul vår(!)resa!

Turtlan sa...

Så bra ha flygbokningskunniga i bekantskapskretsen.
Go resa på er nu och hoppas ni får lite vårväder!