måndag 29 december 2008

Måndagsfönstret



"Hej Elisabeth!

Jag blev tipsad om din sida av en gemensam vän från Otternäs.

Vi var nyligen tillsammans på en resa till Bangladesh och jag tog en bild genom
flygplansfönstret när vi passerade Kaukasus med det 5642 meter höga Elbrus som högsta topp.

Där går gränsen mellan Ryssland i norr och Georgien och Azerbajdzjan i söder.

Området är befolkat av många olika folkslag som genom generationer varit skiljda av bergen.

Tänkte att du kanske ville ha det fönstret till din samling av fönster från olika delar av världen.

Mvh/Malin Nyman från Bjurholm."


// Vilken överraskning och så snällt av dig!! hälsar bloggmadamen.

3 kommentarer:

Det Mörka Hotet sa...

Kalasfönster!

Christina sa...

Mäktigt!

Turtlan sa...

Åååå jag ler!

Vilken bild och tänk vad som finns under.

Så brukar jag tänka när jag flyger... att världen finns under och jag undrar så vad som händer där nere?

Snart ska jag flyga över HELA Afrika och då kommer jag att tänka så!!! Lovar!

Turtlan