fredag 23 januari 2009

Ett litet kvällsfönster från Indien ...



Pensionatvärdens brorsdotter Joanna har sänt fem fönster; från Irland till Sverige.
Från Dublin till Ystad.

Det här är ett av dem.

Och så här skriver Joanna.

"Det fjärde är tagit inifrån en rikshaw (eller tuk-tuk som det också kallas)..

Kanske inte så speciell bild..

Tills man upptäcket att mannen upp till höger har en del tyngd på huvudet.."



// Titta, vad jag har lärt mig att göra nu! Nu kan jag såväl förminska som flytta texten ..-)

4 kommentarer:

Joanna sa...

Nämen titta! Jag var nog lite otydlig, då bilden inte är från Thailand utan Indien. Thailand har jag aldrig varit i - men skulle gärna! Hoppas du har en bra fredagskväll!

Elisabet. sa...

Joanna: jag åkte själv tuk-tuk i Bangkok .., det blev tankeflykt och jag har genast ändrat ..-)

Ingela sa...

Hej! Om du kan slita dig ifrån trikåmännen så har jag recenserat bok nu.

Elisabet. sa...

Ingela: kommer på störten!