torsdag 15 januari 2009

Ett sent kvällsfönster ...



Om man kommer till jobbet och på white-boarden ute på lagret ser ett stoooort ditmålat hjärta där det står "Grattis Bettan!", då blir man så glad så man vet inte till sig.

Och när man sedan kommer hem så har man vykort från raringar från kors och tvärs och man blir lika glad då och sen får man telefonsamtal fra Norge, fra Hamar och den rara Bente och vi pratar länge och det bara flyter på och man blir ännu gladare över vad livet bjuder på!

Och genom rymden kommer ett födelsedagsfönster från Jom.

Så här skriver han:

"Grattis på födelsedagen!

Som födelsedagspresent skickar jag detta fönster som inte är alltför prydligt.

Dessutom är bilden garnerad med grönt högtidsdagen till ära.

Kramar och lyckönskningar,
Jom."

Ett från hjärtat stoooooort tack till alla raringar, säger jag återigen!

(Och det ska jag säga er, att när man får ett sms från en f.d. arbetskamrat som är 20 år och kille och som skickar en födelsedagskram .., då blir man sprallglad!).

Ps. Den ene mågen sms:ade .., den andre ringde och sjöng i luren. Nu blir det minsann bonuspoäng till dem båda. Just så där ska man behandla sin svärmor!)

5 kommentarer:

K sa...

Sänder ett STORT GRATTIS i natten. (Sitter med mannens dator så jag har tyvärr inte tillgång till mina bilder att gratulera med.)

Christina sa...

Ett stort GRATTIS Elisabet! Det låter som du har haft en härlig dag :)

Elisabet. sa...

magalös: TACK!

Christina: jag funderar på att börja fylla år en gång i månaden ..-)

Anonym sa...

Lite i senaste laget tassar jag in och gratulerar på födelsedagen.

Grattis grattis grattis! Kram!

Elisabet. sa...

Tack Suvi!
Jag hittade något som du hade skrivit på baksidan av ett papper häromdagen. Det säger väl allt om min städiver ..-)