tisdag 17 mars 2009

Ny dag - ny giv ...



Här ska cyklas iväg till affären, för arbete från halv åtta till tre.
(Vännen Eva på Frösön målade bilden där bloggmadamen just ska ge sig iväg.
Ni ser väl att Pelle är där också ...? Och mina fönster.
Och Eva behöver hjälp med ett resmål ...., nu får ni hugga i!)


Sen .., hmmmm, tar jag nog tåget norrut igen.

Till landet Halland och till Pelle och till pensionatsvärden.

Jag börjar känna mig pigg och längtar efter äventyr.

Kanske ett besök i Laholm?

Kameran i anoraksfickan.

Så tror jag att det blir.

5 kommentarer:

Lena sa...

Laholm är en fin liten stad. Där bodde jag mina första år, med ett litet avbrott för Malå då.

Anonym sa...

Halland hälsar dig välkommen:-)
Anna-Karin iH

Love, literature and gardening sa...

Laholm se upp! Snart kommer någon som är ute efter ett äventyr!;-)

malin sa...

En alldeles fantastisk målning!

Evas blogg sa...

Tack snälla för reklam om mig :)! Nu blir jag lite avis, jag vill också ut på äventyr, gärna till havet. Men jag tycker du gör helt rätt som drar iväg när du är ledig. Låter så härligt!